طراحی سایت شرکتی و اطلاع رسانی در شیراز

طبقه بندی موضوعی

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

شرکت ها وموسساتی که در عصر امروز در حال فعالیت و توسعه تجارت خود هستند قطعا از تاثیر دنیای اینترنت و شبکه های اجتماعی بر کسب وکار خود بی خبر نیستند. امروزه با توسعه و پیشرفت روز افزون تکنولوژی نیاز به ایجاد سایت های شرکتی برای شناسایی شرکت ها و موسسات در فضای مجازی به مردم حس میشود.


طراحی وب سایت و سایت های شرکتی این امکان را به شما میدهد که محصولات وخدمات و نوع فعالیت خود را بدون هیچ محدودیت زمانی و مکانی به مردم نشان دهید. وب سایت شما بازتابی از کسب وکار شما در دنیای مجازی است و یک طراحی ضعیف وب  باعث بد جلوه دادن شما در دید مشتری و حتی کسر اعتبار شما میشود.

 یکی از بهترین روش ها  برای انتشار رزومه شرکت و موسسه میباشد .

طراحی سایت شرکتی یکی از انواع طراحی وب سایت ها میباشد که  با توجه به نوع فعالیت و هدف شما انجام میشود و نقش اساسی در شناسایی بازار هدف و بازاریابی شرکت شما ایفا میکند.

این نکته را در نظر داشته باشید که با انتخاب کلمات کلیدی مناسب و رعایت استاندارد های لازم طراحی سایت شرکتی و سئو سازی ، وب سایت شرکتی شما میتواند در صفحه اول موتور های جست وجو قرار گرفته و با بالا رفتن آمار بازدید از سایت شرکتی شما ، مشتری های شما زیاد شود.

ظاهر و قالب سایت شما هم در جذب شدن مشتری ها و راضی نگه داشتن آنها بسیار تاثیر گذار میباشد. پس دقت لازم را در انتخاب گرافیک و مدل سایت با توجه به نوع فعالیت خود ، به عمل آورید.

  • شیما زارعی
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • شیما زارعی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • شیما زارعی