طراحی سایت شرکتی و اطلاع رسانی در شیراز

طبقه بندی موضوعی

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

چه  عواملی سبب میشود ، سایت شما در دید کاربران به عنوان یک سایت موفق تلقی شود ؟

 

چه  عواملی سبب میشود ، سایت شما در دید کاربران به عنوان یک سایت موفق تلقی شود ؟

 

ایده خوب؟ زیبایی؟ مطالب مفید؟ بازدیکنندگاه فراوان؟ طراحی سایت آژانس مسافرتی؟

به نظر شما کدام یک از موارد فوق بر روی موفقیت یک سایت اثر دارد ؟ یا اینکه اینها اصلا تاثیر گذار هست یا نه ؟؟

همیشه در هر زمینه ای نظرات مختلفی وجود دارد حتی بعضی جواب این سوال را وابسته به نوع فعالیت آن می دانند.

 

بهترین راه حل اینست که رزومه ی تاسیس کنندگان  موفق ترین وب سایت ها را از اینترنت و .. بدست آورده و مطالعه و تحلیل کنیم  و با شرایط خودمان بسنجیم .  در زیر چکیده ای از عامل های تاثیر گذار بر موفقیت یک وب سایت را برایتان نقل میکنیم .

 

طراحی شیک و جذاب

 

طراحی گرافیک سایت  خیلی مهم است ولی کافی نیست . اگر سایت شما طراحی گرافیکی جذابی داشته باشد مخاطب بیشتری به سمت آن سوق پیدا میکنند. اما اگر همین سایت زیبا و خوش نقش ونگار محتوای ضعیفی داشته باشد ، نقطه ضعفی برای آن محسوب میشود .

 

 کاربران فعال

شریان حیاتی یک وب سایت  ، کاربران آن وبسایت میباشد. اگر کاربری نباشد که از سایت شما بازدید کند عمر وبسایت تان به پایان خواهد رسید .  هر اقدامی که برای بهبود کیفیت سایت انجام میدهید باید در راستای جذب کاربر های جدید و مهم تر از آن حفظ مشتری های قدیمتان باشد . مثل ارتقا کیفیت، تنوع خدمات و زیبایی برای رضایت کاربران است.

 

بودجه و درآمد سایت

 

راه اندازی یک سایت هزینه اندکی دارد، شما نیاز به یک دامین، هاست، CMS و قالب سایت دارید. به نظر ساده می آید اما اگر توجیه اقتصادی نداشته باشد بعد از مدتی انگیزه برای بروز نگه داشتن سایت کاهش می یابد.

 

بازاریابی و رتبه در موتورهای جستجو

 

در پایگاه های اینترنتی و خصوصا موتورهای جستجو تبلیغ کنید. راه رایگان نمایش وب سایت شما در صفحات نتایج موتورهای جستجو رعایت نکاتی ست که سازندگان موتورهای جستجو منتشر کرده اند. مهمترین موتور جستجو گوگل است که 70 درصد سهم بازار را در اختیار دارد.

 

حتی اگر شما بسیار معروف باشید ولی برنامه مدونی برای تبلیغ و بازاریابی در اینترنت نداشته باشید، ناشناخته خواهید ماند.

 محتوای خواندنی و رایگان

 

تحقیقات اخیر درمورد استقبال گسترده از سایت ها به دلیل کنجکاوی کاربران است. کاربران می خواهند بدانند امروز چه اتفاقاتی افتاده است، به همین دلیل با وجود میلیون ها سایت دو گروه از سایت ها بازدیدکنندگان بسیاری دارد: رسانه هی اجتماعی و موتورهای جستجو. برای داشتن یک سایت موفق همیشه مطالب تازه ای در اختیار کاربران قرار دهید.

 

محتوای خواندنی و رایگان مختص خبرگزاری ها و سایت های مقاله ای نیست، هر سایتی باید مطالبی در زمینه فعالیتش منتشر کند. مثلا یک آژانس می تواند در رابطه با جاذبه های گردشگری هر کشوری مطالبی را در سایت خود قرار دهد که این کار موجب افزایش فروش و کاربران خواهد شد. محتوای رایگان نظیر آهنربایی کار می کند که کاربران بی حصوله و کنجکاو را به خود جذب می کند.

۶. نرم افزار کارآمد

 

یک نرم افزار برای مدیریت محتوا و اطلاعات سایت یکی دیگر از عوامل موفقیت یک سایت است. یک نافزار مدیریت محتوای کارآمد باید به گونه ای باشد تا در دنیای اینترنت بتواند همچنان باقی بماند یعنی همه نیازهای یک سایت را پوشش دهد و انعطاف پذیری مناسبی داشته باشد.

 

اگر از یک نرم افزار مدیریت محتوای open source رایگان و پیشرفته با یک قالب بسیار زیبا برای سایت خود استفاده نمودید، همه چیز عالی به نظر می رسد اما آیا هنگامی که بخواهید تغییر در سایتتان دهید، میتواند براحتی اینکار را انجام دهید؟ آیا همه صاحبان سایت برنامه نویسی می دانند؟ آیا دسترسی به یک برنامه نویس مسلط راحت است؟ آیا این نرم افزار تمام نیاز های شما را برآورده خواهد کرد؟ اینگونه سوالات را در ابتدا و قبل از طراحی سایتتان بپرسید و پاسخ آن را بدانید.

 

 مهمترین عامل موفقیت: مدیر خوب!

اغلب اینگونه تصور می شود که یک وب سایت خوب بدلیل اطلاعات و سیستم نرم افزاری آن است که موفق شده است اما مهمترین عامل، نیروس انسانی است.

 

برای ثبت سفارش طراحی سایت در شیراز خود کلیک کنید .

  • شیما زارعی