طراحی سایت شرکتی و اطلاع رسانی در شیراز

طبقه بندی موضوعی

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خدمات پارسه گشت

تاکسی ون فرودگاه امام یکی از خدمات پارسه گشت می‌باشد که می توانید برای جابجایی از فرودگاه امام به کلیه نقاط کشور و بالعکس از آن استفاده کنید . کلیه فعالیت های پارسه گشت به صورت شبانه روزی و توسط رانندگان آموزش دیده و دارای صلاحیت و خودروهای در شأن و شخصیت مسافران انجام می شود . قیمت ها کاملا مشخص بوده و مورد تایید سازمان تاکسیرانی و سازمان راهداری می باشند . تاکسی های فرودگاه از به روزترین و مدرن‌ترین خودرو‌های موجود در ایران هستند و جهت آسایش و رفاه مسافران مورد استفاده قرار می گیرند . با استفاده از تاکسی‌های فرودگاه، به محض فرود، یک خودرو لوکس همراه با راننده‌ای مطمئن در انتظار شماست تا شما را بدون هیچ دغدغه و نگرانی به مقصد برساند . همچنین می توانید جهت رفتن به فرودگاه، بدون هیچ نوع دغدغه و نگرانی درمورد جاماندن از پرواز، تاکسی خود را از طریق شماره 02162999599 رزرو کنید . همچنین شرکت ها و سازمان ها می توانند جهت جا به جایی میهمانان و مسافرین خود با ما تماس بگیرند  . 
تمامی تاکسی های بین شهری پارسه گشت دارای کارت معاینه فنی، زنجیر چرخ، کپسول آتش نشانی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و سایر تجهیزات ایمنی می باشند . تمامی این رانندگان دوره های آموزش را گذرانده اند و تازه کار نیستند و مورد تایید سازمان پایانه‌ها هستند . رانندگان تاکسی های بین شهری اکثرا حرفه‌ای هستند و شناخت دقیقی از مسیرها و راه‌ها دارند، از این رو کمتر دچار سوانح تصادف و رانندگی می شوند . این در حالی است که رانندگان خودروهای شخصی ممکن است تازه کار باشند و به خوبی به جاده آشنا نباشند . مسافرانی که سرویس بین شهری تهران اصفهان مورد نظر خود را از پارسه گشت رزرو می کنند، در طول سفر از مزایای بیمه سرنشین خودرو بهره مند خواهند شد .
 

  • شیما زارعی
  • ۰
  • ۰

اتوبوس در اختیار


اتوبوس در اختیار یک گزینه عالی و مقرون ‌به ‌صرفه برای سفرهای گروه‌ی با تعداد زیاد می باشد . این نوع اتوبوس ها به افراد اجازه می‌دهد تا با هزینه‌ای پایین‌تر نسبت به هواپیما و قطار سفر کنند . اتوبوس‌های دربستی معمولاً دارای امکاناتی مانند صندلی‌های راحت، سیستم تهویه مطبوع و سیستم‌های سرگرمی مانند نمایشگر فیلم و موسیقی هستند . این خدمات برای انواع مختلفی از سفرها از جمله تورهای گردشگری، سفرهای تفریحی، و حتی سفرهای کاری مناسب است . پارسه گشت به عنوان ارائه‌ دهنده خدمات اتوبوس در اختیار، طیف مختلفی از اتوبوس‌ها را از لحاظ اندازه و خدمات داخلی ارائه می‌دهد . پارسه گشت تلاش می کند تا افراد بتواند بر اساس نیاز و بودجه خود بهترین انتخاب را داشته باشند . برای کرایه اتوبوس، میدل باس و مینی‌بوس می‌توانید با شماره 02162999599 تماس بگیرید . کارشناسان ما باتوجه‌ به درخواست و نیاز شما اتوبوس و یا مینی‌بوس مناسبی را به شما معرفی خواهند کرد . 

اتوبوس دربستی بین شهری


حمل و نقل عمومی نقش بسیار مهمی در دنیای امروز ایفا می کند . در میان انتخاب هایی که برای وسایل حمل و نقل وجود دارد، اتوبوس یکی از وسیله های مقرون به صرفه برای رفت و آمد محسوب می شود . اگر قصد گردش، مسافرت، سفر های زیارتی و ... به صورت گروهی را دارید، بهترین گزینه برای شما اجاره اتوبوس دربستی بین شهری می باشد . همانطور که گفته شد اتوبوس دربستی بین شهری برای مسافرت های گروهی خارج از شهر مورد استفاده قرار می‌گیرد . با اجاره اتوبوس دربستی بین شهری به صورت رفت و برگشت، در هزینه های سفر خود صرفه جویی خواهید کرد . هزینه اتوبوس در بستی بین شهری به عوامل مختلفی مانند: مدت زمان اجاره اتوبوس، نوع اتوبوس انتخابی، امکانات رفاهی اتوبوس و ... بستگی دارد . اجاره اتوبوس دربستی به صورت برون شهری و درون شهری به شما ارائه می‌شود . اجاره اتوبوس دربستی در پارسه گشت به این صورت است که اتوبوس به همراه راننده در اختیار شما قرار میگیرد و به علاوه اینکه در مسیر رفت و برگشت شما را همراهی خواهد کرد برای تردد در داخل شهر نیز در اختیار شما خواهد بود. 
 

  • شیما زارعی