طراحی سایت شرکتی و اطلاع رسانی در شیراز

  • ۰
  • ۰

خدمات پارسه گشت

تاکسی ون فرودگاه امام یکی از خدمات پارسه گشت می‌باشد که می توانید برای جابجایی از فرودگاه امام به کلیه نقاط کشور و بالعکس از آن استفاده کنید . کلیه فعالیت های پارسه گشت به صورت شبانه روزی و توسط رانندگان آموزش دیده و دارای صلاحیت و خودروهای در شأن و شخصیت مسافران انجام می شود . قیمت ها کاملا مشخص بوده و مورد تایید سازمان تاکسیرانی و سازمان راهداری می باشند . تاکسی های فرودگاه از به روزترین و مدرن‌ترین خودرو‌های موجود در ایران هستند و جهت آسایش و رفاه مسافران مورد استفاده قرار می گیرند . با استفاده از تاکسی‌های فرودگاه، به محض فرود، یک خودرو لوکس همراه با راننده‌ای مطمئن در انتظار شماست تا شما را بدون هیچ دغدغه و نگرانی به مقصد برساند . همچنین می توانید جهت رفتن به فرودگاه، بدون هیچ نوع دغدغه و نگرانی درمورد جاماندن از پرواز، تاکسی خود را از طریق شماره 02162999599 رزرو کنید . همچنین شرکت ها و سازمان ها می توانند جهت جا به جایی میهمانان و مسافرین خود با ما تماس بگیرند  . 
تمامی تاکسی های بین شهری پارسه گشت دارای کارت معاینه فنی، زنجیر چرخ، کپسول آتش نشانی، وسایل گرمایشی و سرمایشی مناسب و سایر تجهیزات ایمنی می باشند . تمامی این رانندگان دوره های آموزش را گذرانده اند و تازه کار نیستند و مورد تایید سازمان پایانه‌ها هستند . رانندگان تاکسی های بین شهری اکثرا حرفه‌ای هستند و شناخت دقیقی از مسیرها و راه‌ها دارند، از این رو کمتر دچار سوانح تصادف و رانندگی می شوند . این در حالی است که رانندگان خودروهای شخصی ممکن است تازه کار باشند و به خوبی به جاده آشنا نباشند . مسافرانی که سرویس بین شهری تهران اصفهان مورد نظر خود را از پارسه گشت رزرو می کنند، در طول سفر از مزایای بیمه سرنشین خودرو بهره مند خواهند شد .
 

  • ۰۳/۰۲/۱۳
  • شیما زارعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی